Annual Amarnath Yatra Flagged off Amid Tight Security in J&K

Annual Amarnath Yatra Flagged off Amid Tight Security in J&K

یکم جولائی کو جموں و کشمیر میں کلالہ اور پہلگم دونوں راستوں سے سالانہ امرناتھ یاترا پرچم بند کر دیا گیا.


پولیس نے ایک ترجمان کے مطابق، جموں و کشمیر پولیس ڈیلبگ سنگھ کے ڈائریکٹر جنرل نے 30 جون کو اتوار کو 30 جون کو سرینگر جیم نیشنل ہائی وے پر سیکیورٹی انتظامات کیے.

ڈی جی پی نے 46 روزہ حج کے دوران ہائی وے پر ہموار ٹریفک مینجمنٹ کے انتظامات کا جائزہ لیا.

انہوں نے کہا، "سنگھ نے مختلف مقامات پر سیکورٹی گرڈ کا معائنہ کیا، جن میں گالندر، بارسو لیپٹا، اوپنپورا کراسسنگ، اخروٹ فیکٹری اور شاہی نالہ شامل ہیں.
ترجمان نے کہا کہ شنیانی نالہ میں جہاں قافلے کو تبدیل کیا گیا ہے، ڈی جی پی کو قافلے کے قائدین نے اپنی تیاری اور طرز عمل کے بارے میں بتایا.

انہوں نے کہا کہ ڈی جی پی نے ٹریفک کے بہاؤ کا جائزہ لیا اور اننتناگ میں، انہوں نے فیصلہ کن اسٹاک لیا اور سڑکوں سے غیر منقولہ اور غیر مجاز گاڑیوں کو صاف کرنے کی.
جموں و کشمیر میں اموراتھاتھ سفر کے آگے بھاری سیکورٹی میں

سنگھ نے والٹ فیکٹری، میر بازار اور پانھا چوک میں حجاج کیمپوں کا بھی دورہ کیا اور وہاں وہاں سیکورٹی اور سہولیات کا ذخیرہ کیا.

انہوں نے یہ کیمپوں میں حاجیوں سے بھی بات چیت کی.

ترجمان کے مطابق، ایس ایس پی اوآنٹانپورہ، ایس ایس پی اننتناگ اور ایس ایس پی کولمم نے ڈی جی پی ان کے متعلقہ دائرہ کاروں میں سیکورٹی اقدامات کئے تھے.

انہوں نے کہا کہ سنگھ نے افسران کو بتایا کہ سیکیورٹی ایجنسیوں کے ساتھ تعاون کے تمام اقدامات کے موثر عمل کو یقینی بنانا.

انہوں نے مزید بتایا کہ ڈی جی پی نے افسران کو ہدایت دی کہ وہ تعیناتی اہلکار ہر بار الرٹ کریں.
انہوں نے کہا کہ افسران نے اس بات کا یقین کرنے کے لئے کہا کہ کٹ آف ٹائمنگ تمام ہائی وے کے ساتھ عمل کی جاتی ہیں اور معیاری آپریٹنگ طریقہ کار سختی سے پیروی کی جاتی ہیں.

امرناتھ یاترا کے ایک حصے کے طور پر، حجاج جنوبی کشمیر ہمالی میں رب شیعہ کے غار کی مندرجہ بالا دورہ کرتے ہیں. حج 15 اگست کو ختم ہو جائے گا.

جموں و کشمیر کے باراملا میں مشتبہ عسکریت پسندوں نے شہری گولی مار دی

جے ایس کے گورنر گورنر لودز مقامی مسلمان

جموں و کشمیر کے گورنر ستیا پال ملک نے اتوار کو اتوار کے روز آمینہاتھ یاترا کے ہموار طرز عمل کو یقینی بنانے میں مقامی مسلمانوں کی کردار کی تعریف کی اور امید ظاہر کی کہ اس سال بھی حج کامیاب ہو جائے گا.

ملک نے کہا کہ جب حکومت سالانہ حجت کے سیکورٹی پہلو کے بعد نظر آتی ہے، تو یہ مقامی لوگوں کی مدد سے ہوتا ہے.

ستل پال ملک، گورنر، جموں و کشمیر "یاترا کی حفاظت ہماری ذمہ داری ہے اور ہم اس کی دیکھ بھال کر رہے ہیں. لیکن پولیس یا فوج نے یاترا نہیں چلائی ہے. کئی سالوں تک، امرناتھ یاترا کشمیر، خاص طور پر ہمارے مسلم بھائیوں. یاترا ان کی حمایت کے ساتھ ہوتا ہے. "
انہوں نے مزید کہا کہ اگر ہم سب مل کر کام کریں گے تو یہ کامیاب ہو جائے گا. کیا خیال ہے کہ مرکز کے کشمیر کی پالیسی یونین کے وزیر داخلہ کے طور پر مقرر کردہ امت شاہ کے ساتھ ایک تبدیلی نظر آئے گی، ملک نے کہا کہ ابھی تک اس طرح سے کچھ بھی نہیں دیکھا ہے.

انہوں نے کہا، "میں ابھی تک اس طرح کچھ نہیں دیکھ رہا ہوں، لیکن امت شاہ کی قیادت ایک بہت کامیاب قیادت ہے اور جو کچھ بھی اس نے کیا ہے، وہ اس میں کامیاب ہو چکا ہے."

Post a Comment

0 Comments