Police Raid Noida Spa Centres, Foreigners Among 35 Arrested In Alleged Sex Racket

Police Raid Noida Spa Centres, Foreigners Among 35 Arrested In Alleged Sex Racket


نئی دہلی: پولیس نے مبینہ طور پر جنسی ریکیٹ چلانے والے نوڈی، 14 سپا مراکز پر بیک وقت پر حملہ آوروں پر حملہ کیا. اتوار کی رات کے حملے میں 25 خواتین سمیت 35 افراد کی گرفتاری کی گئی.

پولیس نے بتایا کہ گرفتار ہونے والوں میں غیر ملکی شہری تھے.

ٹویٹر پر ٹوئٹر دیکھیں تصویر پر تصویر دیکھیں تصویر پر تصویر دیکھیں

ANI UP

ANINewsUPUP
 گوتم بودھ نگر: پولیس نے 15 ٹیمیں سیکٹر 18 روزہ میں 14 سپاہیوں پر حملے کیے اور 35 افراد کو گرفتار کیا - 10 مرد اور 25 خواتین - جن میں غیر ملکی قومیت شامل ہیں. 1 لاکھ نقد، کنڈوم وغیرہ بھی قبضہ کر لیا. سپا سیل کردیے گئے ہیں. سپا مالکان کے خلاف کارروائی کی جائے گی.

179
8:08 PM - جون 30، 2019
34 لوگ اس کے بارے میں بات کر رہے ہیں
ٹویٹر اشتہارات کی معلومات اور رازداری
سینئر سپرنٹنڈنٹ آف پولیس ویوھ کرشنا کے ہدایات پر، شام کے آخر میں 14 سپا مراکز میں شام کے اختتام پر چھاپے مارے گئے. 18. گوتم بدھ نگر (دیہی) سپرنٹنڈنٹ آف پولیس (ایس پی) ) وینٹ جایسوال نے کہا.
سات حلقوں کے افسران، آٹھ سٹیشن کے گھر کے افسران، 30 ذیلی انسپکٹروں اور مرد اور خاتون قابلیت دونوں میں شامل 14 پولیس ٹیموں نے کارروائی کی. مجموعی طور پر 35 افراد کو ان سپاوں سے گرفتار کیا گیا، جن میں ایک سے زیادہ غیر ملکی شہری بھی شامل ہیں. جاسول نے کہا ہے کہ '' تقریبا 1 لاکھ روپیہ، بیئر، استعمال شدہ اور غیر استعمال شدہ کنڈوم، دوسرے قابل اعتراض مضامین کے ساتھ، ان اسپ مراکز سے قبضہ کر لیا گیا ہے. '

14 سپا مراکز سیل کردیئے گئے ہیں. ایس پی نے بتایا کہ ان میں سے تین جنسی تعلقات میں ملوث تھے جبکہ دوسروں نے سنجیدگی سے بے قابو پانے کی. انہوں نے مزید کہا کہ سپا مراکز کے خلاف ایک کیس رجسٹر کیا گیا ہے اور ان کے مالکان کو اتر پردیش گینگزین ایکٹ کے تحت چارج کیا جائے گا.

Post a Comment

0 Comments