Two Years of GST: Numbers, Process & Changes - The Story So Far

Two Years of GST: Numbers, Process & Changes - The Story So Far


سامان اور خدمات ٹیکس (جی ایس ایس) نے 1 جولائی کو پیر کے روز پیر کو اس کے عمل کو دو سال مکمل کیا. 'ایک ملک، ایک ٹیکس' کی حیثیت سے منایا گیا، جی ایس ٹی نے سب سے پہلے آئین کے 101 ویں ترمیم کے ذریعہ متعارف کرایا تھا اور کئی بار نظر ثانی کرنے کے بعد، غیر مستقیم ٹیکس جمع کرنے میں نمایاں طور پر آسان بنا دیا.

گزشتہ دو سال کے دوران 500 سے زائد مصنوعات پر ٹیکس کی شرح بھی کم کی گئی ہے. صرف پیٹرولیم مصنوعات، بجلی اور الکحل جی ایس ایس کے نقطہ نظر کے تحت نہیں گرتے ہیں.

لیکن ٹیکس ریفریجریشن میں کتنا پیسے لگایا گیا ہے؟ آتے ہیں.

سیتارمان-لیڈ جی ایس ایس کونسل نے این اے اے ٹائم، سالانہ دائرہ کار کی توسیع کی

GST مجموعہ سے زیادہ 2 سال

2019 - جنوری، مارچ، اپریل اور مئی کے پہلے پانچ مہینے میں حکومت کی ماہانہ مجموعی تعداد چار لاکھ روپے کی ہے. سی جی ایس ایس (سینٹرل جی ایس ایس)، ایس جی ایس ایس (ریاستی جی ایس ٹی)، آئی جی ایس ٹی (انٹیگریٹڈ جی ایس ایس) اور معاوضے کا حساب ماہانہ مجموعوں میں شامل ہے.
بجٹ کے دستاویزات اور کنٹرولر جنرل کے اکاؤنٹس کے مطابق، سی جی ایس ایس مجموعہ 2017-18 میں 2.03 لاکھ رو. سے بڑھ کر 2018-19 میں 4.58 لاکھ رو. آئی جی ایس ایس 1.77 لاکھ کروڑ روپے سے 29،000 کروڑ روپے سے زائد ہو گئی اور 63،000 کروڑ رو.

کیا اگلا؟

مرکزی حکومت اس سال 1 اکتوبر کو ایک نئی واپسی کا دائرہ کار میکانزم کو ختم کرے گا تاکہ اس عمل کو مزید آسان بنایا جاسکے. اس نظام کا ایک پروٹوٹائپ 1 جولائی کو شروع کیا جائے گا.

جی ایس ایس 2.0 کے تحت، کاروباری افراد 5 کروڑ رو. سے زائد روپے کی واپسی میں ہر مہینے کی واپسی کی فائل ہوگی، جبکہ چھوٹے تاجروں کو ہر سہ ماہی میں واپسی کی ضرورت ہوگی.
جی ایس ایس کونسل قریب قریب میں کچھ مصنوعات پر ٹیکس کی شرح کو بھی کم کرسکتا ہے.

اس سیمنٹ اور آٹوموبائل، جو فی الحال 28٪ سلیب کے نیچے گرتے ہیں، اس کی فہرست میں اس کا امکان ہوگا. ماہرین کے مطابق، یہ تعمیر اور آٹو شعبوں کو صرف فائدہ نہیں دے گا، بلکہ معیشت کی سست ترقی کی شرح میں اضافہ بھی کرے گا.

ایک مطالبہ ہے کہ مینوفیکچرنگ انڈسٹری کی حوصلہ افزائی کے لۓ بجلی اور پٹرولیم جی ایس ایس کے تحت لائے جائیں. ان چیزوں میں سے ایک یہ ہے کہ یہ اشیاء مہنگی کیوں ہیں.

تاہم، یہ فیصلہ آمدنی کی رقم پر منحصر ہے کہ حکومت ختم ہو جائے گا اور کیا یہ موجودہ اقتصادی آب و ہوا میں برداشت کر سکتا ہے.

(ہندی میں اصل مضمون پڑھنے کے لئے یہاں کلک کریں.)

اکتوبر سے رولڈ آؤٹ ہونے والے نئے ماہانہ جی ایس ایس کی واپسی کی فائل کا نظام

Post a Comment

0 Comments