MPs not frequenting their constituencies have rough time: Shashi Tharoor

MPs not frequenting their constituencies have rough time: Shashi Tharoor


کانگریس پارلیمان ششی تھرور کے مطابق، جنہوں نے اپنے حلقوں کے ساتھ تھوڑا سا مختلف تعلقات رکھتے ہیں اور کم اکثر دیکھا ہے وہاں کافی عرصے تک ہیں.

جمعرات کو دلی میں ایک اجلاس میں خطاب کرتے ہوئے، تھرور، جو 200 سے 2009 میں قطار میں تھراوانت پور پور سے تعلق رکھنے والی لوک سبھا کو منتخب کیا گیا تھا، انہوں نے کہا کہ اس کا یقین ہے کہ اس نے اپنا کام صحیح طریقے سے کیا ہے اور اس وجہ سے لوگوں نے ایمان لانے میں مدد کی ہے اس کے

حالیہ لوک سبھا کے انتخاب کے نتائج کے بعد، نقاد نے کانگریس رہنما راہول گاندھی کے اپنے خاندان کے جیب سے امٹی کو اس حلقے کے ووٹرز کے ساتھ منسلک کرنے سے انکار کیا.

اگرچہ، تھرور نے بی جے پی کے صرف پارلیمنٹ اور شمالی بھارت سے ان کے تنازعات کی حمایت کے لئے ان کی طرف اشارہ کیا.

انہوں نے کہا، "پارلیمان، خاص طور پر شمال سے، جو ان کے حلقوں کے ساتھ تھوڑا سا مختلف تعلق رکھتے ہیں اور اس وقت کم وقت میں دیکھا جاتا ہے کہ وہ کافی عرصے تک ہیں."

انہوں نے کہا کہ وہ ایسے ہیں جو شاید نریندر مودی کے نام میں صرف جیت سکتے ہیں اور اس وقت ایسا کرتے ہیں. لیکن ہم میں سے اکثر ہم مختلف حلقوں میں کیا فرق رکھتے ہیں.

انہوں نے کہا کہ لوگوں نے اسے دوبارہ منتخب کیا کیونکہ وہ یقین رکھتے ہیں کہ اس نے اپنا کام صحیح طریقے سے کیا ہے.

"لوگ نے ​​مجھے دیکھا ہے، مجھے ان کی ضروریات میں حصہ لینے کا سامنا ہے اور اسی لئے انہوں نے اعتماد کیا اور میرے لئے ووٹ دیا."

تھرور موضوع پر "کلائنٹ اور حلقوں: محافظ ڈیموکریٹیز میں سیاسی ذمہ داریاں" پر گفتگو کر رہے تھے جو اکادمسٹن جینیفر بسل کی طرف سے ایک کتاب کا عنوان بھی ہے.

آکسفورڈ یونیورسل پریس کی طرف سے منعقد جنوبی ایشیا کانفرنس کے تیسرے ایڈیشن نے محققین، پالیسیوں، بیوروکیٹس، اکیڈمیوں اور صحافیوں کو جدید سوسائٹی کی وضاحت کرتے ہوئے معاصر نظریات پر بحث کرنے سے تحقیقات کی.

اجلاس میں قریبی اہم معاملات کی جانچ پڑتال کی گئی ہے جیسے نسلی اور مذہبی تنوع، شناخت کی سیاست، نسلی تشدد، دہشت گردی، علیحدگی پسندی، حکومتی ترقی، اقتصادی ترقی، صنف شعور، قومی سلامتی، ثقافت اور سوشل ڈھانچے میں تبدیلیوں سے متعلق سیاسی چیلنج. اچھی طرح سے دریافت کی اہمیت.

بھی پڑھیں ششی تھرور نے کرغزستانی تعصب کا استعمال کرتے ہوئے یونین بجٹ پر تنقید کی
بھی دیکھیں | اقتدار کے دوران کانگریس نے حقیقت حقیقت کو تبدیل کر دیا، ششی تھرور نے مودی مودی پر واپس مارا

Post a Comment

0 Comments